Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, November 2, 2010

02/11/10 "alih kreta nak buka empangan"



blogger-emoticon.blogspot.comseawal pukul 5 pagi,
aku dam rum8 telah dikejutkan dgn ketukan serta salam dipintu bilik
aku masih lagi berpinar2 kepala hotak
x ley bgn ag
manakala rum8 gagah membuka pintu,
dan aku terdengar: erm, rum8 bawa kreta kan?
erm, suruh die ubah, sebab dorang nak bk empangan"
kami berdue yg x brape nak paham ni pun blur2 g alih AlexTo ke parking banggunan pentadbiran
dan aku x blh sambung tdo
cari la info tentang teen pregnancy@teen mom kat internet
kerana kata mereka bahawa issue ni yg akan masuk paper Language Development
so, sperti biase turun ngan abon n enge
hari ni mase jawab prekse sambil tgk AlexT0
hehe
from tempat duduk mase prekse bley tgk AlexT0

selesai sahaja peperiksaan
aku g anta abon balik sat amik barang
tgh semangat pg drive ke pondok guard,
tiba tanba, x blh
kene kluar kat pintu lagi satu
and rupenye, maktab hampir jadi pulau
and semua jln naik airblogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.comtetapi saya dgn BANGGAnya
memandu AlexT0 kluar
kerana beliau tinggi dan boleh je redah banjir tu!
woot! woot!
so, sesampai sahaja taman abon,
rupenye situ pun banjir
so, mcm tgh bawa sampan berkuasa kuda la mase tu
hehe

mereka menakut2kan bahawa nanti air akan lebih naik
so, kami yg nak balik ni sume pack barang mcm kilat and terus blah
blogger-emoticon.blogspot.com

Bubye~!

photo: facebook, Nurul Fasihah

No comments:

Post a Comment