Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, November 7, 2010

03-06/11/10 menyambut pesta cahaya di Sitiawan (AWAS! entri panjang)

ini adalah gmbr hari pertama,
pada siang harinya, setelah bersarapan dan mummy masak,
kami pergi Giant, mummy nak beli barangan rumah
abah g keje
kemudian, pada sebelah malamnya abah bawa pergi bawa pusing Lumut
ni kat Marina Wing
(lagi skali aku jumpe Ben, asal kat Lumut je mesti jumpe Ben tgh buat photoshoot ngan model yg *teett*)
hari kedua, pergi ke Ipoh pulak
lepas makan kat Restoran Tasek Raban yg kami pun meraban sebab bnyk gile choices of lauk,
pergi ke Celcom Centre(aik, mane ssatu dulu ni? mkn ke g celcom centre??)
kenapa pergi celcom centre???
pergi tamatkan riwayat broadband aku
ya, mummyku sgt gembira aku xde broaband
hehe
kenapa bununh dia?
sebab connection x brape elok dulu, tapi blh plak elok mase nak potong ni
tapi terpaksa gak cuz mahal kot~!
dah naik rm 70. walaupun bukan aku yg bayar hoho
kemudian pergi ke Muzium Perak~!
weee~~!!!
kat situ , ade minah tu duk dlm satu bilik ni yg penuh ngan ular
hehe
mesti korang ingat uuu takut ade bisa or eleh, ular je, mcm la ular tu nak gigit
korang silap ouh~!!
duk ngan ular ni kene ade hidung yg kebal kot~!
BUSUK SIAK~!!!!
huhu
mase g tu bnyk plak ular yg berbonggol2 kulit, ade plak yg terkopek2
so, rupenye sume nak salin kulit
tgk kusyuk tgk, tetibe ade sekor BERAK~! aiseh!!
*pengsan*
minah ni x buat pertunjukan pun,
dekat ruang legar ade la bnyk tunjuk species ular2~
woot~! woot~!
ade gak utk tangkap gmbr ngan ular,
dalam hati mmg nak, tapi x tau nape aku x pergi haih~~
tapi ade gak sempat sentuh, amboi, sampai ke telinge aku rase kegelian menyentuh ular~~
kemudian kami ke Kinta City
aku ngan Jamal, bawa la diorg pusing sini~
boleh plak aku end up beli Super Junior 1st Premium Live In Japan and Maher Zain punye album
dah la murah kat kedai tuh
xtau nape sume murah, aku pelik gak, tapi aku beli je la!
pastu Jamal beli Michael Jackson punye album
setelah berjalan lagi aku beli headphone idaman plak
rupenye pakyeh pun nak, klu tidak boleh beli due murah wo 2~
hoho
boleh plak jumpe si Meng Fung hoho (da la die ade gmbr aku ngan ZZ dlm phone die, asyik lupe nak amik~)
then, mummy beli t-shirt kat aku, Sub-Zero, tapi beli laki nye,,, hahah
aku ni gemuk woh~!
the, kat ground floor ade pertunjukan animal
pet store kat greentown mall punye
ade la aku pegang, Guinea Pig, arnab pelbagai jenis, ngan anak kure2, CHUMEL!!
pastu ade bnyk menatang lagi, ikan laga, ikan2, ular, Gecko
huhu
geli tgk Gecko
tapi x tau, selama cuti ni asyik nmpk ular je, kat teluk batik pun jumpe ular gak
lepas tu rupenye abah bawa g Kellie's Castle
kemudian pulang~
(aku rase chills dlm bilik anak laki huhu dulu abah rase dlm bilik anak pompuan(Helen))

malam tu, aku bawa diorng g Golden Inn, tmpt aku keje dulu
ingat nak pinjam cite hantu
xtau nape aku nak tgk cite hantu kat rumah baru hehe
aku masuk rupenye ade pekerje baru, lelaki
aku sembang baik punye
in the end baru aku tau die melayu name Amirul
sebijik muke cine siap ngan kulit putih lagi
ADOI! eden tertipu siak~!

malam tu jugak buat movie maraton
Phobia 2 (yg buat kitaorg terkejut2 dan kerontoi kat satu same lain dan crita akhir die cam gampang, lawak!), Mirrors(starting boring, ending ok gak) dan Aviator (last2 sume tdo!)
hari seterusnya kitorg g mandi manda plak
lepas mandi g jenjalan
then aku plak bw g jenjalan
and lagi skali g golden inn pinjam cite seram
The Unborn, Black Magic & The Ringer
aku bantai tdo je hehe

plannye, 06/10 nak balik
dah AS tenggelam nak tembus ikut mane lagi...
post pon la balik nye~
jadi nye kitorg golek2 je kat rumah

Bubye~!

No comments:

Post a Comment