Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, November 10, 2010

11/11/10 suka duka

yea, exam kami bebudak TESL dah tamat
hooray~!!
dah blh golek2 buat bende x berfaedah
hooray~!!
blh kluar sesuka hati
hooray~!!
adik aku dpt 5A~!
hooray~!!
boleh balik umah~!
hooray~!!
boleh test2 rumah baru
hooray~!!
boleh golek dlm bilik kat umah ngan che tu sambil YM
hooray~!!
haha

jap2, tetibe mcm x percaya,
eh, dah cuti eh?
eh, dah HABIS FOUNDATION LA~!!!!
haha
eh, x yah study mase cuti??
(patutnye kene)


dalam org tgh gembira2 ni
ade juga yg berduka
contohnye
abon kene g Camp natang ape ntah
sian die
sebab pergi tanpa sesiapa yg disayangi~
teett~!!

mummy plak dah 'puasa' dari FB serta membaca blog
aih~
malasnye nak contact gune hp and kene bgtau ape jadi
hehe
bace blog sudey

aku pulak skarang dah takut utk tidur
adoi~
sebab yg aku post sebelum tular

aih2
bnyk plak yg x best lepas exam ini
setelah exam sume gembira
aku x brape nk gembira la
segala mood dan plan hancur berderai begitu shaja
x mampu aku nak bentukkannya kepada kata2

aih aih~
DORANAGO, SARANG HAE

Bubye~!

No comments:

Post a Comment