Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, September 6, 2009

Muhamad Elyas bin Shamsuddin


yep!
betul ke aku eje name die tu??
haha
lantak ar...
ni lah gudfren aku yg aku slalu cite tu...
die ni lah yg slalu dok menumpang aku balik tu..
die ni lah yang jadi anak angkat mami n abah aku tu...
die ni ar yang baru2 ni sakit pelbagai mcm tu...
die ni ar....
haha
ape aku nak tulis pasal die ni ek?
hmmmmmmmmmm aku pun x tau...
saje nak kenalkan korang kat die ni...
hehe
dah tu asyik2 name die jerk yang tertera kat blog aku..
x jumpe die pun ade jer cite pasai die ..
haha
dulu first time jumpe die x sangka lak die ni jenis org mcm dlm gmbr tuh..
al-maklumlah... dah masuk ipg sume jadi skema... aku pn...
hehe
dlm mase kejap jerk aku, atilia ngan mamat ni dah blh geng...
hehe
syok ooooo...
our brains works the same..
haha
tige3 same jer perangainyer...
haha
die ni suke sakat org..
ak slalu la kene ngan die..
huhu
kadang2 geram gak..
tapi nak wat cam mane dah tu die...
haha
die ni cumel jer org nyer...
hehe
cumel2 pun masuk band dulu..
i mean bukan band yang group tuh...
aiya...
haha
oh ya.. aku suke name die ni...
x tau knape.. hehe weird...
dlm banyak2 kwn aku kat sini..
rumah die ar yang first aku pnah pegi..
ari tu ronde alor star ngan kamal, atilia n geok cher..
ktorg anta die blk umah...
huhu
pastu dier ar kwn aku dr ipg yang pernah jumpe family aku..
haha
die first guyfriend aku, yang family aku knal..
hehe
sebab aku skola convent dulu... ape nak di guyfriend kan..
tulah boyfriend pun x de dulu...
hehe
so, ni jelah kot yer...
Bubye!

No comments:

Post a Comment