Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, September 29, 2009

28/09/2009 hari first selepas balik raye.


mcm biase ade perhimpunan di pagi hari...
huhu
memang hari ni satu hari asyik berpeluh jerk...
x tau kenape...
huhu
benci tul
sampai je hostel syue dok tanye aku perihal family pak yeah..
huhu aku pnat x ley nak ckp..
mlm tu aku g bilik atilia cam besa ar...
hehe
rupenyer ramai gler bertandang kat bilik dier...
huh!
sume dok tanye pasal elyas ag...
aku pun bercerita ala2 penglipur lara..
wakaka!
haha
sume pun risau pasal family die..
erm..rupenyer yg menyebar berite tu antara nyer rupenyer Rowther.
Thanks ar Rowther cuz sebarkan utk mendoakan mereka.
dan alhamdullilah sume dah discharged dari hospital.

gmbr di atas menunjukkan azlan, anuar ngan atilia.

haha AKA anak2 aku!


haha


azlan ngan zakiran dah tetibe jadi anak angkat aku dow...


haha


pelik!


al kisah cam nih...


pas kelas pagi tuh, aku, atilia ngan elyas g mkn..


dah jumpe meja g ar beli mkn.


then, bile balik meja, tetibe ade 2 ekor mahkluk Allah ni kat meja tuh yg bername azlan n zakiran.


anuar pun same mkn kat situ..


huhu


sibuk jerk!




sebelum gerko ade poco2.
tapi cam x derk jerk..
huhu
aku snap this pic.
cam lawa plak padang kat astaka nih...
hehe
hoho

Bubye!

No comments:

Post a Comment