Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, September 30, 2009

30/09/2009 hari yang agak lepak.


heyya!
hari ni x penat!!!
hehe
tapi ngantuk jerk..
dlm kelas en zul, fuh! ngantuk gler ar...
huu
tahan jerk mate nih..
cam best plak cite propaganda die tadi...
and sir asmadi hari ni bad mood..
x macm smalam ok gler mood dier...
hoho
pelik aku...
kelas pagi tadi, kelas pn.suliana, aku x masuk pun...
ade keje ngan kamal.
kitorg g HEP utk mendaftarkan anak2 buah kitorg..
AKA classmate ar..
almaklumlah keje KK n PKK. huhu

memule ingatkan nak key in dalam computer..
tgk2 buku yg gler bapak besaq nya!!!
hoho
selepas selesai menulis segala butir pelajar, aku pun amik la gmbr kk kesayangan aku nih ngan buku tuh...


Kamal dan buku pendaftaran pelajar.

pas mengisi buku tuh, kitorg g mengisi perut lak..

haha

tapi apasal aku sorang pompuan plak mase aku makan tadi???

cam pelik lak..

haha cam biase aku mesti lain dari yg lain...

hihi

pastu class en asmadi..

he's in a bad mood today.. huhu

and then we have this extremely long break!

haha

the whole evening lepak ngan hunny jerk..

pastu asyik kene marah ngan die pasai bengong sgt pasai grammar..

haha

seriously dari dulu,sampai skarang..memang x reti grammar langsung..

huhu

lepas tu baru klas en zul.

lepas kelas die, shandra suh sume tunggu..

die nak ckp sumthing tentang pegi ke Hutan Belum tuh...




Shobaana and Shandra.

warga lelaki cam boring jerk mase Shandra bagi penerangan..
hehe

aku x habis2 ingat aku x de keje untuk g Hutan Belum nih..
ingat nak enjoy ar nnt.. heheh
cuz kat skul dulu, kalau bende cam nih, mesti kene ade wat sumthing..
dah lali dah...
tapi aku lupe kali ni aku ade keje gak...
jadi anak buah kepada manager F&B...
sape manager tuh? lain x bukan Elyas ar...
hoho
nak g nanti 31 oct sampai 3 nov. klu x silap...
huhu
malas betul nak g camping2 ni dah.. hoho
lepas meeting tuh.. aku G MAKAN!
HAHA
sampai kat cafe pelbagai kerenah boleh dijumpai...
hehe
antaranya ni ha gmbr nih...

zel ngan azie DATE ngan laptop masing2.

gmbr xclusive nih! gmbr zel ngah wat blog die hehehe
semangat bagi tau....
hoho
kat bawah ni plak gmbr Lemoc yang bengang ngan laptop die yg x leh buka huhu
lagi satu, tetibe lemoc mengaku elyas merupakan adiknya..
haha


Lemoc sedih x ley bukak laptop, mariam menyebuk jerk..

dalam keriuhan d cafe, lemoc tetibe teringat kat "adik" die...
tetibe die berkate "weh, mane adik aku???!! (dgn muke cemas) kene jage die! die kecik agi!"
wakaka kitorg sume bantai gelak...
tapi sebenarnye........
elyas sedang tidur....
kelaparan menunggu makanan...
hoho
tidur sudah.... risau sgt lemoc.. die dah tido blakang beg dah... haha padanla x nmpk...
atilia hari ni x sihat..
badan panas pagi tadi..
sume x caye bile ckp atilia sakit..
haha
die dah mintak tlg aku beli nasi ngan ais utk die...
sekembali ku ke hostel, terus ke biliknye menghantar ape yg dipesan..
hehe
tapi tadi dah ok skit dah dari tadi..
makn ubat x mau, DEGIL!
HUH!
Lihat lah keadaannya...
huhu
sayu..................................
atilia nih... (tapi ni bilik aku weh..katil aku..ape ko wat kat cni???)
Bluekk!!!
Bubye!

No comments:

Post a Comment