Something Interesting to Look at

in my head

Monday, June 27, 2011

27/06/11 ganti puasa lagi

salam, hello readers~!

wah, dpt buat rambut mcm ni pun ok gak hehe
but then again, forget it cuz sesuai utk org2 kurus je
ak ni dah gemuk mcm tong gas
you know what? the other day my friend miss took of someone else of me, but damn, to me that person is much bigger then me *to me* so, maybe i am that big huhu
(besarnye ak T.T)

ok, today ganti puasa lagi, and 6 days more, yeah, mmg x ganti2 lagi dr tahun lepas
call me pemalas, i know

i ask yna to accompany me to buy my dinner outside and i drove AlexT0 around to let the engine running and me and yna talked all the way
then i accompany yna to buy air bungkus
then i came across a kitten at the cafe
it can't open it eyes!! OMG! OMG! ya Allah! tulun die!! sian!!
ak dgn heroicnye, basahkn tisu dan mule lap mata die
apa lagi menjerit die huhu sian die, TAPI X PE, DIE DA BLH BUKA MATA!!! YAY!!
Bukan nak kate la kan, yg mcm BAIK sgt tu x tlg ke makhluk Allah ni jugak, blh plak , duk kat meja tgu nak melantak je
ak yg lapar dah ni pun, semangat tlg anak kucing yg perlukan pertolongan ini
lepas dpt tlg kitten ni, hati rs seronok dan tenang
x tau la bebudak BAIK tu rs ape
:P

hah, sedang menulis this post, my dear lecterur text me, and ask my what i got (maybe for my pointer) oh, damn!! i didn't do well :( why is he asking me!!
then again, he told me to visit him (dang, again :P)
so, guys, he is warded again, virus infection, so u all sume tlg doakan die cepat sembuh ok
so, i planned i wanna see him on wednesday
ergh!! sape nak teman! tulun! hehe:P
Bubye~!
p/s: Rasul pun syg kucing
photo: not mine :)

No comments:

Post a Comment