Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, June 30, 2010

30/06/10 nasihat......kot~


haha

gmbr ni nana yg snap

x prasan lak

gmbr ni di snap dlm minggu SPM kot

aku n adyla g umah nana buat study group

but dun worry, i still gain somethng k~

hehe

k, hendak lah aku katakan disini,
adalah lebih baik jgn ade BF A.K.A. kekasih hati yg same class, U or tmpt kerja even same persatuan or project n sebagainya yg same tempat.

blogger-emoticon.blogspot.comini adalah untuk membenarkan tumbesaran minda dan emosi yg lebih stabil and lebih normal
ya, walaupun korang boleh jumpe setiap saat,
tapi lama kelamaan ade satu stage tu
akan rase cam nak lari jerk
korang nk buat gile skit x bley...
pastu rase cam kene control(yg ni aku x bantah ok, aku ok jer ngan satement ni~)
huhu

relationship nye dgr ceritera hari ini....
aku kan slalu semangat nak mampuh, bile nk buat kerja2 amal nieh...
so, aku pun opper... (eh2 offer hehe) utk memberitahu bebudak junior tentang welcoming party yg kami akan buat utk mereka nnt.
aku semangat la ngan zel...
bgtau kamal aku nk buat kerja tuh~
tup2, pak yeah tgk muke pelik, ckp aku suke nye...
lorh....
x kan x knal aku lg kut...
dah nk 11 bulan knal...
der~
aku baru semangat nk sembang2 ngan die...
then, semangat hilang terus...
haiz~blogger-emoticon.blogspot.com

yg die tu,terime lak jd KK,
dl aku nk jadi PKK lagi die kate nnt aku sibuk...
pepehal pun die akan sibuk ar sem ni...
xmo aku kacau die...

tu yang aku pikir jgn same tmpt dgn kekasih hati korang....
susah...
nnt kite plak ganggu die...
huhu

sebenarnye aku ade sebab tersendiri untuk buat semua entang sukerela ni.
sebab tu aku pegang from aku skola dlm form 4 lagi.
u ain't gonna stop me.
but it seems to be hurting alot.
cuz it cant be let go~

Bubye~!blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment