Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, June 27, 2010

26/06/10 perjalanan pegi ke IPG


ok, lebih kurang pkl 10.30 pg aku bersama AlexT0 bertolak utk ke Perlis

bersama kami juga mami sy

as usual...

abah n jamal in unser follow me all the way to R&R Gunung Semanggol.

lepas mkn, sembang2..

kami akan berpisah..

haha

lawak kat R&R , cuz ade group of Trainee Pilot kat R&R...

ramai gile kot..
xde pe la..
just tgk rmbt diorg sume kene pendek..
kesian...

blogger-emoticon.blogspot.com

sedang aku memandu, aku perasan yg krete kurang plak...
then, it hit me, of course ler....
bukan cuti skola ler....blogger-emoticon.blogspot.com lupe lak..
hehe

kali ni sampai umah HunnyT0 awal dari biase kot~!
haha
lajukah saye memandu??
err agak la...
haha
sampai kat umah die..alexto park kat tmpt krete umah die..
bagi alexto rest, aku pun nk rest
sesampai nye aku disana, hunnyto baru balik dari mengelola bebudak kecik nye pertandingan band...
err ye ker??
ak x tak paham sgt..
hoho
suhail pun ade gak...
bakal guru BI gak... die g IPG lembah pantai...
siot aku jeles kat die... tmpt aku lahir kot~!!! grrrr blogger-emoticon.blogspot.com
then ak g la tgk hunnyto load kan luggage die dlm alexto..
tetibe suhail hulur hp kat aku..
mende la budak nieh?
owh awin nk ckp ngan aku rupenye...
awin gf die der~
awin kalau sembang memang lame kot..
haha
then lame tu, baru la aku dpt sembang ngan bf aku lak...
agagaga

lame tu...... abah, umi and kak ann die balik..
abah die pun siap2 nk g surau....
then tetibe die tanye...
"krete tu menitik ape??"
eh?? baru servis cam ape je mahal nye...
aku pun g tagk..
abah die pun g surau..
aku pun msg abah aku...
aku pun g kat alexto...
hunnyto pun g kat alexto....
SUHAIl pun g kat alexto*dgn muke yg berminat*
kak ann pun g kat alexto...
hahaha
sume g kat alexto kot~~
haha
then abah call, suh check itu ini...
hunnyto pun check itu ini....
suhail pun tgk itu dan ini...
cam nak masuk dlm enjn dah...
hahah
pastu x de ape je kete tu...
then, tunggu abah hunnyto balik...
sembang ngan umi, kak ann n suhail..
tapi kebanyakan nye aku mendengar je...
hehe

then aku ngan hunnyto g tgk The Karate Kid..
best kot~!!!!
aku suka~!!!


sampai kat IPG cam hape jer..
dah la x turun bilik...
cam sem lepas, aku jadi Rapunzel...
and kain baju aku n also kertas2 aku sume basah.....
huhu
tinggal kat pantry and paip bocor...
huhu

*still mood x suke tmpt ini.. huhu*
Bubye~!

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment