Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, June 20, 2010

utk diri aku sorang je. org lain jgn terase


seriously aku x tau

words tu melambang kan aku nk tinggalkan die

but no sirry~!

i wont leave him

tp kadang kala aku rs cam x nk ckp bende2 yg aku biase ckp dl kat die

x tau nape...

padan la die slalu ckp aku mcm nk tinggalkan die

owh...
blogger-emoticon.blogspot.comaku tidak mengerti rupenye

give me a break...

this is my first time...

haih~ brape bnyk break ko nak a yento?
die ley jawab balik nnt, pala hotak ang, aku slalu je BERSABAR ngan ang..
*die x ckp kedah k... just nak lebih impak hahah*
yg aku plak, skit2 nk merajuk skit2 ignore, skit2 xmo layan
mane la mamat tu nk paham
kadang2 tgh elok2 tup2 skit je X PUAS HATINYE aku terus tuka personality...
haih2blogger-emoticon.blogspot.com yento yento...
kan ko dah janji nk jadi yg kuat...
last2 x gak...
aiyak~!
cam mane nk jadi kuar nieh??
balik2 hati batu blogger-emoticon.blogspot.com
aku ni ice queen ker??
alohai, kalau ye.
kesian nye die..
die x patut cube2 ngan aku
aku x patut tegedik2 nk plak...
suke dari jauh sudahla! nk pulak...blogger-emoticon.blogspot.com
dah la ko buat bende yg x ley blah...ko g run along ngan mamat ni
pastu ko slalu bg die terpinga2 cam org bodoh
sian die tau
die baik walaupun die nmpk mcm tu
aku pun tau..
bnyk gile org bgtau aku bende niblogger-emoticon.blogspot.com
"yento, die baik" "jaga elok2 die tu"
yeah2... aku tau
cam ne nk lawn ngan perasaan EGO blogger-emoticon.blogspot.comaku ni??

blogger-emoticon.blogspot.comsedih aku.. haih~~~

smalam nana cite kat aku sume pasal BENDE tu....
towards the end txt msg budak tu kat die sume cam txt aku bg kat die bile aku rs sakit hati...
hohoh
haih SORRY SGT2 HUNNYTO

blogger-emoticon.blogspot.comwaaaaaaaa~!!!!!!! nk nangis....
nape yento ni mengade sgt
kalau mmg di takdir kan kawen ngan die,haih, mesti sian kat die....
klu skarang aku cam nieh...
klu nnt lagi la...
ish3..
ade alat utk kurangkan perasaan emo n ego x???
klu ade aku nk~!!!!blogger-emoticon.blogspot.com
sorry, hunny.

Bubye~!blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

  1. tau nk buat mcamana?
    ang cuma perlu igtkn sgala kebaikkan yg dia ad.
    mesti boleh.
    (:
    aku pun pernah alami.
    biasalah tu. (:
    jgn emo sgt. nanti dia geram kang (:
    chill oke (:

    ReplyDelete