Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, June 29, 2010

29/06/10 hari selasa


hari ni hari selasa.

x de ape yg spesel pun.

kecuali badan aku sgt sakit,

sampai ape pun aku x buat.

layan pak yeah pun x.

klas ape tah lagikan~

x dgr sgt pun.

pasal klas plak, kitaorg dah combine balik.
due to the lacking of lecturers,
we all terpaksa combine balik...

and usual aku mesti duduk tmpt lain dari yg lain.
aku duk kat tmpt lelaki...
iye lah, tmpt pompuan penuh sampai ke belakang...
aku xmo...
lagi la aku tdo nnt
so, aku duk tgh kat bahagian lelaki...
(sebenarnye bukan la ade spesel tmpt lelaki n pompuan ok~)
erm, mesti ade yg pikir aku nk dekat ngan pak yeah...
eh, xde la weh...

pak yeah KK utk klas C sem ni~
agaga
so die akan bz skit~
Kirey plak KK klas aku ngan pkk die, Geok Cher.
Widi plak KK klas A.

Al-fatihah, buat ayah Azlan.
it seems that Abgto n widi hantar lan ngan krete balik umah die....
hoho
(umah die kat pantai timur okey~ jauh kot~kelantan)

n td mase klas pn. sa'adah,
die bw ole2 dr Beijing,China....
hehe
keychain..
aku amik keychain yg ade gmbr the forbidden city...
(sebab tgk karate kid~ hehe)
pastu aku letak kat kunci AlexT0~ ^^

skarang aku update blog pagi je kot...
cuz mase ni internet laju skit...

n my new roommate ni remind me of my cousin, Aimi Nadiah...
hehe
cari die panggil aku pun mcm care nadiah panggil aku..
hehe

Bubye~!
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment