Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, June 8, 2010

04/06/10 Home Sweet Home


saye sgt gemuk dlm gmbr ini...

ini gmbr br la

baru td amik

baru create rmbt style ni

hehe


ok perihal hari tu mase sy ondway balik
ok plan nye nk kluar IPG 4 jun
then nk berfoya2
5 jun baru balik rumah

tapi dah sebulan lebih la ak ni cam x puas hati ngan hunnyto, die pun x puas hati ngan aku gak...
so, aku tetibe patah harapan nk kluar ngan die~


then, aku merajuk,
aku just hantar die balik,
then didnt looked back
sakit hati giler ar...

ok2...
ak balik ni pun x bgtau family...
just balik cam tuh jer
cuz ak gtau ak balik 5 jun~

so, all the way aku sorang2 melayan perasaan
nyanyi kuat2..
bawa laju2 (lajunye, 120 km/h je)

mamito ade la msg aku,..
tgh buat ape n she say drive carefully....
haha
mase tu dah sampai pantai remis dah...


tup2, aku hon depan rumah..
abahto ade kat depan umah,,,
tgh buat ape ntah kat tayar Kancil...

jamal, mami n atok pun gumbira melihat ak,,,
hehe

then, mlm lepas hari tu, aku story2 ngan mamito..
baru la LUMP kat dlm hati tu hilang...
n aku nangis cam gile dow~
hoho

ok da skarang..
Alhamdullilah~

Owen (Michael Owen) duk atas AlexT0, utk say GoodBye kot...
hehe
jage diri ye, Owen~

Bubye~!

No comments:

Post a Comment