Something Interesting to Look at

in my head

Friday, December 17, 2010

antara dua orang


1 year, 3 months, 1 week
(holding on)
cinta cinta
ada apa dengan cinta
cinta diantara dua orang
aku stress skarang tentang soal ni hoho

rata2 aku tgk org bahagia jep
dlm FB kemain lagi
loving2
i like~!
gembira aku tgk mereka
pastu dlm blog pun satu
wow! dok crite pasal bf/gf die mcm xde hari esok da
haha
bahagia betul mereka

tu baru kat internet
xtau msg ngan real life
mesti loving gile ah
weh, aku gembira tgk diorg

aku pun tumpang je la kegembiraan diorg
sebab aku x dpt cari kebahagian aku sendiri da
xtau nape, dulu blh
skarang mcm kene sekat
aku blur btl
xtau nape hidup aku dlm relationship ni dah susah
aih2
siapalah aku
aku mengfreakkan org je
kesian kat die ar
die takut ngan aku
korang suke x kalau relationship status aku 'single'
(ade korang kisah?? hahaha)

ckp pasal percintaan ni,
korang tau x pasal Alviss Kong?
mamat ni bunuh diri pasal cinta ar
die siap tulis lagi kat FB die di saat2 die nk bunuh diri
Baca kat SINI kisah selanjutnya
aih, rugi betul,
muke comei
tapi g bunuh diri sbb pompuan yg x semene tuh
haih2
rekationship die pun br 4-5 bulan
wah, kejap k0t, x tau nape sampai bunuh diri cam tuh

err, jgn risau aku
xdela aku nak g bunuh diri
syirik weh
hoho

biarkan post kali bende yg korang baca dan simpan dlm hati sampai mati
aku xnak share ape2
just korang bace kalau korang baca
seriously, xde ape yg berlaku
rase mcm kluar kan bende2 yg dah tepu dlm hati ni
blogger-emoticon.blogspot.com
siapalah aku, Bubye~!

photo: Facebook. 非主流

2 comments: