Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, December 5, 2010

5/12/10 berjumpe Onew(ShinEE)

hari ni aku g Ipoh
bosan tahap gaban
so, satu family g Ipoh
pergi Ipoh Parade~
lame gile dah x pergi
last kali pergi due tahun lepas le 3 tahun lepas mase Krismas
ramai gile leng zhai and leng lui dgn fesyen gempak mereka masa tu

berbekalkan duit sebanyak RM 100+50
aku pun dgn bangga menapak (bersama mummy ku) dlm Paradae tuh
bnyk gile babas baju dan accessories
serta bnyk couple2(perlu ke part nih?? haha)
chumel2 sungguh mereka
leng chai and leng lui jgn kate la
dah mcm lautan diorg saje

last2 duit aku tuh x sentuh satu sen pun~
huhu
xde yg berkenan sgt di hati
yg betul2 berkenan sampai terkinja2 melompat2 depan mak aku nak
tapi xde rase mcm tu
kasut baju and segala mcm sume aku suke!
nak beli sume parah la
beg yg aku cari pun xde

baju x de saiz aku
hurm dah rase mcm shanie mencari bj plak
tiap2 pergi kedai sume bj utk minah2 cine yg cam papan tuh~
aih2. sedih aku
aku dah mcm badak sumbe je~~

tapi aku beli gelang seketul ngan rantai sa~
hoho
pastu g mkn+usha org
tgh usha2 aku nmpk junior2 aku dari skola aku
sume junior yg aku baik
alangkah sedihnye aku x ingat nama diorg
huhu

tgh nak kluar dr food court tuh
mataku ternmpk akan sesuatu~

jeng jeng jeng~!
Onew! NOT~!!!!!
AHHAHHAA
ade sorang leng zhai nih jln ngan nenek beliau
style die sebijik cam Onew dr kumpulan ShinEE tuh(gmbr diatas)
serius!
rmbut die lawa gile~
grrrrr geram aku tgk~

kepada Elyas, sy x dpt beli headphone awak
cause sy x pergi pun Kinta City
blogger-emoticon.blogspot.comso, sorry eh

lepas tu g lalu IPG Kampus Ipoh
yelah tempat g interview dulu~
weee~!!!


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO
Bubye~!

No comments:

Post a Comment