Something Interesting to Look at

in my head

Monday, December 27, 2010

28/12/10 wow, hujan lebat


sawadikap~!
tetibe je hujan turun mencurah-curah seperti coklat mencurah-curah ke ladang gandum dan jadi lah koko krunch!!!
hahaha
betul la hujan ni
ingat nak kluar beli barang keperluan
nmpknye kene tangguh jap
woh! sejuk!
haha
smalam aku x dgr langsung MoM0 aku!
haha
rase pelik plak x dgr mp3 aku tuh
skarang tgh dgr
rindu kepada lagu haha

wah, berikutan lagi dari post sebelum ni,
ropenye aku knal~ haha
adui, friendlist sume aku ade
haha
dah2, x payah cari sape mereka and FB aku, dah x tau sudah, yg tau tu diam sudey
kang aku plak di soal siasat
aku ok ngan diorg, mereka ok ngan aku

malam tadi, most budak TESL IPGKP, July 2009 buat serang hendap kat lecterur BI
sume hantar msg terima kasih kat diorg
aku hantar kat en zul, en asmadi, en ideris, puan sa'adah and puan suliana
yg first balas pn sa'adah then en zul
thanks kerana telah membalas!! hehe

terasa nak get high je
ikut rentak lagu ni
hoho

sebab dah kene live my other life balik
damn! help me
duh~
ape pn x packing lagi macam x nak pg sane blk
dah tawar hati haih~

wish me all the best~!

blogger-emoticon.blogspot.comBubye~!
p/s: slam on THE BREAK!

No comments:

Post a Comment