Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, December 25, 2010

25/12/10 adakah ini benar?

sawadiakp~!
aku baru je habis IM ngan member aku dari IPG Ipoh
die amik Tesl gak tapi sek men
so, the question is,
is it true that sape amik skola men, nak masuk degree ni diorg still twining programme???
sape bley jawab?
sebab member aku ni dapat g UPSI
like whatever man, at least get out of here!
for him,it's either UPSI or UiTM Shah Alam
ape2 la beb!
aku jeles siak!

and aku nak mengatakan betapa MENYESAL TAHAP GABAN nye aku
pergi mohon utk skola rendah
urgh!!!
actually mase apply dulu mmg tergoda dgn cara guru klas aku
so, aku amik english and nak jadi cikgu because of her
tapi aku lupe bahwa yg die ajar tu bebuak skola men
so, patutnye aku ajar budak besar huhu
mase interview pun same
interviewer tu kate ape yg aku minat tu mengajar skola men nape apply skola ren??
argh!
i'm soo stupid!

aku ingat dgn result SPM aku tu, aku x ley nak skola men
actually blh jer

blogger-emoticon.blogspot.commarah k0t, ngan diri sendiri

padan muke aku stuck kat utara sambil mereput walaupun hidup

actually la kan, sebab aku duk kat sane la aku dah mule jadi x siuman
seriusly
mak aku pun dah rase macam nak pijak2 aku sebab perangai aku da lain
(for the worst i mean)

so, kepada anda semua, tgk la tahun depan, lepas dapt elaun, korang x jumpe muke aku kat kampus
aku nak balik umah xpun aku g jenjalan sorang2 (kalau xde sape nak ikut, aku x kisah, aku blh survive dgn henpon yg full kredit)


blogger-emoticon.blogspot.comoh! aku menyesal
Bubye~!

No comments:

Post a Comment