Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, December 25, 2010

25/12/10 excited menulis


woh!
sungguh bosan
kerana beliau tiada pergi bbq
kenapa ade bbq??
sbb ade lagi sorang kawan aku kat fb pun ade bbq
spesel kah mlm ini??
wo pu che tau lo

mmg serius xde menatang ape pun nak buat mlm ni
melain kan nak bawa apa esok untuk picnic
nak bawa ape?
periuk?
sampan?
diri?
haha
weh2 aku bosan ni
sape2 chat la ngan aku
haha
asal cam merayu plak ni??
gilakah aku??
agak gila di situ

eh2, agak2 sape nak outing ngan aku tahun depan?
jom2
kali ni baik punya
aku nak g jauh2
hehe
naik bas je k0t
malas bawa AlexT0 mahupun AndyT0
hanya perlu MoM0 untuk teman dlm bas
sape nak ikut gtau aku sambil hulur 50 sen eh nnt

bosan tahap gaban ni

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comBubye~!

No comments:

Post a Comment