Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, August 15, 2010

blh ek mcm tu?

cam biase aku g facebookwalking setiap pagi...
hehehe

ade mamat yang slalu aku stalk ni da in relationship baru...
aih~
aku musykil2....
hoho

ok la aku pun baru lagi add die...
ade la dulu die ade ber balas comment ngan minah cun nie...
xpe ar ag..
tapi mmg cam lovely couple la..
(bukan loving da~)
aku pun cam suke jer bace comment diorg..
alih2 cam drama~
haha

then tetibe jerk die in relationship ngan org lain!
aku pun cam "huh??"
awek tu pun cun gak..
aku pun suka gak ar tgk mereka...
tapi dorang xde gmbr sesame pun..
aku rase dorang couple pun dialam maya..
okey la x kisah tu
aku pun sambung "drama" dgn heroin yg lain plak..
last2 cam gaduh plak comment dorang...
aku pun dah x sedap jerk..
ok,halus...
(selalunye gune "ok,fine" aku ngan hunnyto tuka kepade 'halus' cuz translate haha)
alih2 due status single then couple balik, then single....

ok then tetibe, angin ribut renyai ape pun tarak, tetibe couple ag...
fuyoo~
cam tuka baju pun ade mamat nieh~
orait jer lah..
awek tu pun cumel gak...
x pela, die yg nak...

sebenarnye sebelum tu ade awek die gak...
tapi mase aku add tu die dah clash..
aku add hari ni, die approve, esoknye da clash..
aiyak!

so, ape pendapat korang?
die cinta kah?
die sayang kah?
sayang mungkin...
tapi cinta mcm x pun...
tuka awek cam tuka baju jerk...
hoho
kepada beliau(mamat tuh)aku sorry weh.
aku stalk org...
aku x tau lak aku ni stalk org
alih2 aku suke..
haha
so, sebenarnye aku tau sume pasal mamt ni da..
huh! cam scary jer!
haha
k, la..
harap tuan badan x tau..
kepada yg bace blog ni n kenal mamat tu..
tlg la buat2 x tau..
huhu
aku merayu...

Bubye~!

2 comments: