Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, August 28, 2010

29/08/10 Pekan Rabu




cam biase sebelum nak kluar nk g ane2 mmg cari sesape yg nak itot
tapi malang nye tiade sesape yg nak ikot
akhirnye xde sape nk ikot
aku cume nak g Pekan Rabu, nak beli barangan yg dipesan oleh mami ku and mak cik ku
then tgh bersahur sambil facebookwalking, tetibe nmpk status awin mengatakan die sudah pulang
aku pun msg die
aku ajak die g skali
die pun ok je
so, dari IPG mmg aku kluar berdua je la dgn HUnnyto
pak guard cool jerk
kami kluar dgn senang hati~

sampai AS, kami ade difficulty cari umah Awin
rupenye kami dah lalu dah rumah die..
haha
lawak!
then kami amik die dan g Pekan Rabu
hais, paham2 la hari sabtu dorang kan cam hari ahad
so, penuh siak~
last2 aku g park kat sebelah Pizza Hut...
aiyak! tahan2!
dahaga gaban da mase tuh~
haha

so, g pekan rabu, si awin ni cari tudung
then aku beli ape yg patut
dan habis~~

kemudian kami g golek2 umah Hunnyto jap
mak pak kakak n adik pompuan die ade
hoho
setelah kami membunuh mase dan kepanasan
kami g AS Mall
kami g tgk movie
woohooo Vampire Sucks!!!
aku mmg teringin nk tgk cite nieh!
siol la~
awin gelak kuat seyh~
haha
mmg lawak siot~
haha

then habis cite, kami hantar awin balik n kami pun balik
pastu g bazar kat taman kemajuan
and aku n hunnyto pun pulang ke IPG
pak guard cool je kami masuk
so, kami pun masuk dgn hati yg gumbira~
hehe

Bubye~!

No comments:

Post a Comment