Something Interesting to Look at

in my head

Monday, August 30, 2010

30/08/10 kelas pemulihan k0t~

dari beberapa hari yang lalu
mr asmadi dah gtau die nk panggil beberapa bebudak tesl sem 3 utk klas malam
so, tadi die panggil beberapa nama
and~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nama aku yang sedap lagi maksudnye lagi sedap dipanggil!
aiyak!
betapa malsnye aku!
aku rase room8 aku pun tau
bt 9 or 10 aku dah start tergolek atas katil and x sedar ape dah
da la klas pkl 10

so, g la tadi
huhu
the first hour ok ag
second hour da mule menguap da
huhu
dah la pak yeah xde
huhu
mmg bosan habis ar
not the class is boring but the absentee of him
aiya aiya

beliau kate, kami dipanggil kerana kami ni x paham soalan
and grammar cam banyak salah
aku??
aku ley mengaku grammar cam cipan
maybe aku kot yang dpt B
huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
tapi yg lain2 yg kene panggil tu,.....
aku x paham mengapakah
mcm combination of bebudak yg diam n bebeudak yg lawan die(percanggahan jawapan dlm kelas lar) n bebudak yg otak boleh pikir jauh gak
(aku x termasuk dlm mane2 pown)

so, ia akan berterusan sampai hari khamis
uh-oh! khamis!
nak g berbuka bersama TESLian family huhu

Bubye~!

No comments:

Post a Comment