Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, August 19, 2010

20/08/10 Jumaat ini

jumaat ini
hari ni jumaat
10 ramadhan
hoho

pagi g tazkirah ngan mirah zul
then g golek2 tepi lib 5 minit
then masuk pulai
klas patut start pkl 8
tapi en asmadi x dtg2 ag
hunnyto kene tahan
cuz xg tazkirah
pastu klas mule
pastu merapu2
(close reading to kill a mockingbird)
pastu tutorial
en zul comment about kedatangan
aku ade satu jam xdtg
huh!
huhu
aku x salah kan korang eh wahai rakan kelas ku~
cume emo je pada blog yg lepas~
pastu sambung perbincangan tentang etika pelajar pendidikan guru
aku ngan kamal satu tajuk
kamal b la...
haha
smalam sembang ngan die sat mase klas pn su.
kete die tetibe name ISKETAM BOLA~
haha
family aku mmg slalu gune perkataan@name nieh..
rase lucu plak,..
haha
skarang tgh bace blog miss Cheah,
cikgu kat skola vokasional seri manjung yg dulunye customer aku kat kedai Eric

then pukul 3 nnt tolong hantar kak yin g klinik ngan kak ann.
pastu pkl 4 bersama pak yeah, azie, mayam n yana g bazar~
hoho

Bubye~!

No comments:

Post a Comment