Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, August 18, 2010

19/08/10 suara seorang guru

tadi ade kelas dgn pn. sa'adah.
berforum~
pastu die comment bebudak yg dtg lmbt.
mereka yg lambat sume berdiri kat depan.
beliau plak duduk kat blakang...
dalam satu bilik kuliah..
untuk mass lecture,
then aku perasan something~
betapa kuatnya suara die..
bukan sahaja kuat, tetapi clear lagi~
wow!
itulah suara seorang guru...

mase kat skola dulu, slalu kawan aku Joanne tegur aku cuz suara aku kuat sgt kate nye..
huh! memang sakit hati der~
mcm nak penyepak je muke die,,
ko sape nak tagur aku sial...
care tegur cam ngeng jer...
tapi x pelah, aku ngaku salah sendiri.
aku yg bising.,..
huhu
so, Joanne, anda x salah...

tapi bile dtg sini aku x rase pun suara aku kuat~
hoh!

Bubye~!

No comments:

Post a Comment