Something Interesting to Look at

in my head

Monday, July 5, 2010

(during Macbeth practise)suap mkn


tibe2 teringat.

mase practise macbeth dulu

mase tu weekend.

aku terkejut dari tidur oleh suare2 pelik kat blok menjerit ape ntah

pastu baru aku teringat yg baju yg aku basuh smalam x amik dari machine....

dgn malasnye,
aku turun g amik baju tu..
then, baru la tau empunya suara yg duk melalak2 kat luar tu
suare merdu limok dan atilia menjual nasi lemak...
aku pun pikir~
baik aku beli,
klu tdk aku x de breakfast hari ni....
aku pun jerit kat diorg aku nk due bungkus....
selesai aku sidai baju,
limok n atilia arrive kat bilik aku...
limok tanye asal aku amik due...
atilia pandai jawab...
atilia kate nk bagi pak yeh ar..
pandai pun atilia...

pak yeh ade practise pagi tu...
so, die g dwn pulai dulu...
n aku da mkn nasi aku dulu...
then aku g la dwn pulai...
tgk cam havoc dlm tuh...
owh yeah, aku g ngan ema...
die hntar air kat kawi,
aku hntr nasi n air..
hambek hengkau~
haha
da sampai kat dwn pak yeh cam agak ngan muke marah die..
cuz die nk kene buat movie maker die lagi skali,,,
so, mase bukannye bnyk..
die nak buat dan2 tu gak~
hurm, aku buat keputusan,aku suap die mkn...
aiseh cam bebudak kecik...
hehe
cumei2
aku suap die dirog kate cam bini da~~
haha
widi kate sweet btl,...
wakakaka
aku suap hbs nasi lemak tuh..
air pun sua je kat die~
hohoh

Bubye~!
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment