Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, July 4, 2010

05/07/10 sumpah aku x tau nape


sumpah aku x tau nape aku tetibe terase jari jemari ku

and otak ku gatal n active utk menulis sesuatu tentang beliau....

adoi, yento awat?

x tau weh

beliau baru je approve aku kat FB

aku rase die baru ade FB kot

hoho
aku cam x ley lepas profile FB
apekejadah nye aku pun x tau...
aiseh...
sepatutnye aku membiarkan beliau dan dunia nye
tapi aku semangat nk jadi stalker die...
agagaga
aku nk ckp one thing jer, bile beliau x senyum (muke biase)....
aku ley kate lawa ar...
bile die senyum nmpk gigi...
mak aih, gg putih berseri~!
hoho
aku x tau ar weh mengapakah....
aku cam rase nk ketuk je pala aku nieh...
tp aku still nk tau pasal die...

Adeh, skarang beliau berade dekat ngan kami~
aiyak!
skarang aku ni Kangar pun cam nk toleh2 utk die...
slalunye g AS je, aku cam toleh2
hehe
(mende merepek ni?? haha)

hurm....
die ni x sebaik yg kite sangka....
muke sweet..
tp ape yg die da buat mmg akan menyakit kan hati....
hurm...
tu ja la aku nk merapu pasal beliau...

aku teringin gak nk upload gmbr die..
tp x pelah...
kite biarkan die sebagai 'unknown'

Bubye~!

No comments:

Post a Comment