Something Interesting to Look at

in my head

Friday, April 16, 2010

17/04/10 hanya doakan yang terbaik untuk mereka


buat mase yang singkat ni,
dah tiga kematian berlaku sekeliling sy..
sume dah ajal nak buat cam mane....

but suddenly,
baru terperasan ...
sume mati pasal satu penyakit.
cancer.

pertama skali, adik ainul.
kesian arwah, muda2 dah kembali ke rahmahtullah...

kedua, auntie sy, my dad punye cousin la kire.
x sangka plak die akan pergi.
dan perjumpaan hari tu , merupakan yg terakhir.
walaupun x rapat sgt, STILL rase sedih~
sebab org kite tahu sentiasa ade di sekeliling kite ade, tetibe dah pergi

ketige plak, yg sy X KNAL langsung..
tapi arwah seems to be a good friend to hunny.
arwah baru shj pergi, minggu ni
ternyata rakan2 hunnyto serta zel, sedih akan pemergiannya.
(hensem lor arwah nie... perlu ker?)
(arwah ni, sy x tahu die pergi sebab ape,harap maklum)

Al-Fatihah~
Bubye~!!

1 comment:

  1. lepas baca.
    aku macam nak teriak.
    lama aku xtengok danial.
    aku dah xboleh nk tengok dia senyum ):
    aku xsempat nak minx maaf dgn dia.
    aku rasa macam xpercaya dia dah xdak.
    rindunya.................
    ): sob sob

    ReplyDelete