Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, December 9, 2009

09/12/09 Raizo the Ninja



HELLO! HELLO!
ya... tadi aku g bersuka ria dgn rakan2 ku...
hehe
yati x dapat ikut plak..
huhu
sedih aku...
pagi tu my kazen, nadiah arrived at my house..
then me n her went to the cinema to buy the tickets..
i bought NINJA ASSISSINS tickets!
the movie rocks!!!!
really3x cool man!
the best action movie currently!
Rain was sooooo cool!!!
and yeah.. i drove the unser! like what the heck???
hahaha
tapi best giler best tuh...
lepas menonton movie yg dasyat itu....(kitorg x duduk diam tgk cite tuh.. asyik jerit sane sini) hahaha
i drove them to lumut..
just hang out...
n keep in tounch with each other...
n we snapped some pictures too. me n afiqah


ieka n me


me n jannah


nadiah n me


me n jamal





jannah, miyu, me, jamal n afiqah


suka suki!

huh! aku nmpk begitu gemuk diantara kamu semua...
huhu
gonna miss ya guys!
if aku ade plan ag.. aku ajak la ye..
hehe
Bubye!



No comments:

Post a Comment