Something Interesting to Look at

in my head

Monday, December 7, 2009

07/12/09 silly me




why did i turn off my phone?

because i'm stupid.

marah sgt...

apesal?

bukan nye hal besar die buat pun...

tapi rase hati tu mcm membuak2 nak menjerit dah.....

ngaa~~~

x tau la klau die ade try contact.....

dah la contact aku susah skarang..

hp lagi satu rosak...

nmbr 019 x ley nak contact....

ym x ley nak sign in..

mcm **** jer.....

huhu

dugaan dugaan.....

klu die x dtg cni cam ner ar?

x tau la..

sampai hari ni die x usaha pun nak pegi beli.

tau la die nak beli bile dah dekat nnt...

tapi hehehe aku kan jenis yg suke wat persiapan awal..

tindakan die tu pun betul jugak...

hooo~~~~

haish!!!

lagu michael jackson nie...

tetibe jer feeling...

lagu You're Not Alone.

wow! lirik die best giler...

grrrr.... dah lar tgh berasap... tetibe lagu feeling berkumandang...

jamal ade dlm bilik ni... mengguna my radio sesuke hati...

die minat giler kat MJ...

hello, kakak minat lagi dulu dari hg k....

hahaha

klu sesuatu jadi kpd aku skarang, atau die.... mcm mane ye?

haha

x tau...

sorry merapu je nih..

nak kurang kan rase kemarahan yg x tentu pasal ini.....

GGGRRRRR!!!!


Bubye!

2 comments:

  1. curi pic hsil tngan aku!hehe

    berbaikla weyh (:

    xsyiok gadoh lma2

    ReplyDelete
  2. ngee~~~
    terima kasih kerana mengambil gmbr aku...
    hehehe

    ReplyDelete