Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, December 10, 2009

10/12/09 both of my handphone like S***!!


geram geram tahap gaban!

first: handphone rosak! like what the f***!

second: ade ke patut bagi kat org laen???????? grrrrrrr..>!!!!!!(tidak mahu berkongsi dgn anda apakah sebenarnya)

third:hg gila ka nak p sana pastu mai balik????!!!! (tidak boleh berkongsi juga..)

forth: awatnya bradband ni cam gampang!!!!!???????!!!!!!!

SIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku panas betui!!!!

aku nak sarankan jgn pakai Sony Ericsson!

pasai mcm bab* jerk...

mungkin hp anda ok...

tapi yg banyak aku kenal yg pakai Sony Ericsson..

sume complain gak!

baik pakai Nokia ataupun Motorola jerk..

aku nye Motorola tu pun dah 4 thun lebih dah...

baru nak rosak tmpt charging tuh....

hp Sony ericsson aku nie...

baru pakai sebulan dah buat hal...

ni dah 6 bulan dah buat hal mcm sial!

Bab* tul!

mmg mood MARAH SGT10XXX!!!!!!!

huh!

ni lagi sorang nie....

aku dah agak perkara begini akan berlaku...

huhu

klu ikutkan aku...

seminggu sebelum aku dah beli awal2 dah...

ape2 hal pun boleh diadjust lagi...

mcm skarang nie...

dah tercari2 cam ape jerk...

susah sgt mai ari isnin jer lah..

x pun x yah dtg langsung...

tup2 nak dtg esok lak...

nie x bagitau mummy lagi kalau die dtg esok....

klu die tau, mau die kerah tenaga kami untuk mengemas rumah...

bilik pun x siap kemas ag dow!

huhu

abah mmg x de minggu ni....

hari isnin baru cuti kot..

ni x silap kang aku yg g amik die sendiri....

hohohoho

DUH!


Bubye!

No comments:

Post a Comment