Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, March 3, 2011

23/02/11 RIP Donden

hello readers~!
well, pergi sudah seekor kucing yg penuh keajaiban
antara kucing yg unik family aky pernah bela
die ni pekak
susah nak panggil die
and suara die kuat giler woh~!!

well, die pergi sebab kene hempap ngan basikal
kene bahagian tajam
malangnye die x dpt hidup lama dan dia pergi meninggalkan kami
ape2 pun Donden, you are the best
i love you, and i will miss you~!
Donden ni adik aku jumpe kat tempat tuisyen die
and die asyik ikut adik aku,last2 die dibawa pulang dan dibela
mula2 kami ingat die jenis tidur mati, rupenye die pekak
aku yg prasan dulu
die x bg respon ape pun klu jerit kat die
comel betul tgk muka blur die

pada hari die pergi tu
setelah family aku pulang dari klinik
ade seekor kucing cam colour die sedang tidur dlm kawasan rumah aku dgn nyenyak
mcm tau2 je jadi pengganti Donden
hehe
Bubye~!
Rest In Peace, Donden ^^
p/s: tgk kreta INI
p/ss: boleh jugak search di YouTube, Donden The Cat

No comments:

Post a Comment