Something Interesting to Look at

in my head

Monday, May 30, 2011

segalanya sudah berubah

salam, hello readers~!

hari ni sy hendak bercerita, tapi mungkin akan membosankan anda
maka, anda yg tidak mahu baca silalah beredar dar page ini

wah~ baru ku tahu betapa senangnye family aku dulu
tudia, terkebil2 mata aku setiap kali aku dengar cerita ini
baru ku tahu Caltex (yela weh, yg pam minyak tuh~) pertama dibawa ke Pantai Timur(Kelantan & Terengganu) oleh datuk aku sendiri, IR Jamaluddin Ibrahim
terrer gak la datuk aku ni, kagum aku dgn die (kegaguman seorang grandaugther ke grandfathernye la, korang mesti rs biase2 je la)
*kagumnye*
so, Caltex2 yg ade kat sane tok wan ak la yg bawa masuk
die duk Terengganu dulu
abah blh cakak terengganu~ hehe jgn ade sape2 start, mau die layan cakak ganu, hahah
tok ak plak(nenek ak la, grandmother ak), seorang guru
a'ah mcm ak, pastu die merupaka First Lady Driver in Kuala Terengganu
haha suka gila die bawa laju2n dah la kreta manual je
slalu kene saman, last2 inspector suh, tok wan tuka kete volkswagen tuh jadi kete cc kecik, baru la x laju~ haha
tok ak plak kawan ngan adik sultan selangor dl, then adik ni kawen ngan sultan terengganu, so, mase ni ni tok ak rajin kluar masuk istana
*fuh, skg sape ak x knal dlm istana tuh*
then setiap kali sultan nye besday, die asyik nak bg tok wan ak 'Datuk', tp die slalu decline.
(sultan tuh, bapak sultan mizan skg ar)

adoi! ape merepek ni???
argh!!
Bubye~!
photo: kayumanis photography


blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment