Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, January 22, 2011

22/01/11 Make-Up night

sawadikap~!
disebabkan aku bosan and aku mahu some colour and keinginan aku melihat ke tereran ika
aku telah mengajak mereka utk bermain make up! hehe
it's fun ok~
best gile ar tgk ika make up org
die make up yana, mirah n mym

wargh best~!
dapat tgk yna mata dibesarkan
mirah menjadi sgt lain dan tetibe jadi style emo haha
and mym lebih sophisticated and siap jadi model hahaha
and gmbr dibawah merupakan alatan yg digunakan
aku nye + ika punye=make up kawan2
aku make sendiri je hoho
nyesal plak, nak ika make up kan aku gak haha

tukang make-up handalan~! ^^

ade bnyk gmbr tapi utk tatapan kami je
hehehe

Bubye~!
p/s: Caprice (gmbr sebelah) berada di Perlis selama 3 hari, 23/01 hari last k0t
ko bt natang ape kat perlis ni ha??
hahaha

No comments:

Post a Comment