Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, January 20, 2011

21/01/11 hari Jumaat k0t~


sawadikap~!!!
wargh!! lagi seminggu balik weh!!
tgk! jumaat depan aku xde kat sini wee~~!!
hari ni aku dgn semangatnye pegi tazkirah ngan ika
then kelas Mr Kalai, die suh baca something yg touch our heart and make us think
then lepak jap, sementara rehat, kacau2 junior lepak ngan classmates
then tutorial, lama x nmpk En Zul~

tadi mmg tensen gile ngan hp sendiri
so, aku mengambil keputusan utk beli bateri die hari ni gakso, tadi aku ajak yana keluar teman aku g beli bateri and die plak bayar bill celcom! hehe



ni la yana, dah keluar tu,xkan sampai kangar je kan
so, last2 aku nak try an error jalan ke jitra
first time ke jitra sendiri!! hehe
so, tadi agak2 seperti semata g Jitra utk makan! hahaha
gile ar
so, itu je utk hari ni!!






Bubye~!
p/s: semalam punye peristiwa akan di update setelah dapat gmbr dari fatin liyana(bukan fatin liyana honeykoyuki)
p/ss: elaun x masuk lagi, SEDIH! T.T
p/sss: if your Malaysian, baca la INI, serius betul!! hak hak hak
p/ssss: baca INI!! sgt betul! from fb Capix
photo: Google Image, Facebook

No comments:

Post a Comment