Something Interesting to Look at

in my head

Monday, May 31, 2010

30/05/10 JomHeboh @ Kangar, Perlis Part 1

yeah~!
mule2 berjanji ngan azie, ida n ika utk pergi ke jomheboh...
tapi pagi tuh, azie kate die sakit x ley g...
ika n ida pun x ley g gak...
huhu

kempunan la aku nak g...
then dgn emo nye aku post kat facebook yg aku nk g...
tup2
yin,myra n mayam respond nak g gak...
aku pun ape ag~!
on ar...
cepat2 bgtau pak yeh nak g~

aku yg emo mcm gila tadi sudah bertukar menjadi gumbira~!
haha

so, pkl 12 kami bertolak...
jomheboh ni die buat kat stadium kangar..
gila ramai ar org....
panas plak tuh~
mmg balik tuh, berpeluh ar~

mase sampai tu, mmg cantik ar
cuz tgh pengambaran Melodi pun~
ade ar nmpk la si Wahid tuh~
wahid je ade ek?
fara mane ek?

ramai gak org yg dikenali(dari kaca tv) ade kat jomheboh nieh~
kami jln lagi~
jumpe Sofaz tgh buat persembahan
lepak tgk diorg jap..
n kitorg terus merayau area jomheboh nieh~

dah merayau tuh~
myra excited gile nak g amik gmbr ngan mereka2 yg perasan popular tuh~
aku pun ape ag??
ok jer la weh~
haha

siyes gumbira gila aku dibuatnya si myra nieh...
haha
thanks myra...

mangsa pertama kami ni la..
pembaca berita nieh...
aduyai..
yang popmuan nieh(ape name die a?? lupe plak.. azlina ke ape ar?) agak sombong ar...
haih~ weh ko ingat ko je pakai blacberry ker?
kat kangar ni ramai la yg pakai..
aku pun pakai gak..
tgk mcm x iklas jerk...
tapi bila kamera KLIK senyuman manis jer~


booth Buletin Utama

jln2 ag....
g kat booth slot akasia... eh lestary...
eh aku x ingat ar...
mase ak g tu, mereka 4 org(gmbr dibawah ni) sedang buat persembahan nyayian~

gmbr ni diambil oleh myra mase die g ari sabtu tu kot....

aduyai x nmpk diorg sgt pun~
ramai gila org...
ade la nmpk si dafi~
er... same jer cam dlm gmbr..
x rugi pun x tgk die~
anding~ aku suka anding!
dah due kali da jumpe die...
first time jumpe kat midV.
mase birthday aku lak tuh~
hehe
n then jumpe die kat sini~
lala

mereka ber4 ni yg pelakon Hotel Mania tuh~
aku x tau pun cite ape ntah~
hahaha

ramai ag ar yg ade sebenarnye~

then kitorg jln kat tmpt jualan..
duit mmg dihbskan utk beli air
hehe

disebabkan kami dah wangi mandi peluh~
kami pun ambil keputusan utk balik...
tapi pkl 3 sampai 4 ade mini konsrt!
aiya~! panas sgt la...
x sanggup tunggu~
hehe

Bubye~!

No comments:

Post a Comment