Something Interesting to Look at

in my head

Friday, May 7, 2010

08/05/10 ape kebendenye nieh!!!!



ni perihal pagi2 bute tadi...
ade ke patut ade bunyi loceng kebakaran...
what the fish??
aku tgh tdo la weh~
huhu

lepas rehersal,
(yg bertukar kepada rehersal buka tutup curtain and aku jaga slide.... tetibe jer..)
balik bilik and terus terlelap..
kak ann and hunnyto messaGe terus di tingglkan begitu saja...

pastu terjaga dari tidur..
tgk laptop yg masih terpasang movie Iron Man 2...
pastu ade bunyi loceng...
haish.. aku ade set jam loceng ke...
kuat gile...
then ingat bunyi dari movie tuh~
aku tutup la window gom player tu~
tup2... x de kesan terhadap bunyi tuh!

uh-oh~!
buyni loceng kebakaran!
terus aku pakai bj n jenguk keluar bilik...

semua berdiri kat koridor, muke blur...
bunyi nye kuat dan panjang!
sakit hati x boleh tdo..
dah la penat!
nak tdo.
semua bg isyrat tanda x tahu..
and pas hbs bunyi tu, sume masuk bilik

aku tdo balik
THEN, PKL 2.30 pagi ade lagi loceng!
sejam selepas loceng pertama
kali ni kurang org yg keluar...

tapi sampai skarang masih ade ag bunyi nyer..
skit2..
huhu

sampai skarang x tau ape main purpose of bunyi loceng tuh......
huhu

Bubye~!

No comments:

Post a Comment