Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, October 20, 2009

20/10/2009 Only One Class for Today

heyya!
today no class!
except for that emo class!
hoho
lihat2 ni gmbr baru nih..
hehe
xcited plak..
smalam x ley nak update cuz the internet connection was down n my bb ade kat hunny.
hoho
and yeah...
hunny buat rmbt baru..
wakaka
look gmbr! hehe
gagah tul aku nih...
hehe
turun awal cuz nak wat keje pn.suliana.
tapi last2 die download vids jerk..
huh?!
pastu g mkn jap...
sampai2 lauk mcm sedih jerk...
sementara menunggu kelas yg start pkl 2, kitorg lepak2 kat tepi library.
hoho
antara yg boleh dilihat:-

rmbt baru.. hehe

gmbr scandal??? -no comment-


syafiq n din! din ni susah nak amik gmbr mamat nih..
huh! akhirnye dpt gak.
hensem gak kan..
hehe



yana n geok cher.. same maroon@merah.




geok cher snap this pic hoho
(malu nak masuk blog sendiri..
wakaka)
hunny amik gmbr ni..
Aku pun merah @maroon gak..
hehe
143
tunggu punye tunggu rupenye kelas math x de..
lorh!
balik bilik lar aku..
sambung online..
hehehe
pastu klas pkl 4..
pkl 4 turun ngan mariam(angah aku) n tuan..
atilia x g kla.. blueekk!
huhu
sampai kat tempat yg sepatutnyer sume bdk BI sedang merempat..
tgh tunggu ni aku nmpk sumthing...
rambt jack..
hehe
die pun wat rebonding gak..
nnt aku try amik gmbr die..
hehe
nak post kat sini..

menunggu dewan kosong...

gaya santai kamal ke kelas.
buruk perangai! wakaka
(blh nmpk hunny ar dlm gmbr nih..
hehe)
karmen(nun disana sedang bersembang),angah,ida,yin,yana n azie..
kemudian, di malam hari ade undi..
undi utk MPP kali ke-2...
aku vote abg aku!!!!!!!!!!!!
hehe
e'eh bukan x ley bagtau ker sape yg kite undi??
wakaka


ni gmbr calon2 utk PPISMP.
yg atas tu x tau sape,pastu abg,syahid,din,shandra n syafiq!!!
hehe

emm harap2 abg menang lah..
itupun klu die nak..
hehe
gudluck to all the candidates!
Bubye!

No comments:

Post a Comment